„Peugeot e-208“ tapo geriausiu mažuoju elektromobiliu „What Car?“ rinkimuose
Prestižinio britų automobilių leidinio „What Car?“ pirmą kartą surengtuose metų elektromobilių rinkimuose geriausiu tarp mažųjų modelių paskelbtas naujasis „Peugeot e-208“. Elektrinis hečbekas šiame konkurse įveikė gausų būrį konkurentų, tarp kurių buvo tokie modeliai kaip „Honda E“ ir „Renault Zoe“.
Pergalė „What Car?“ rinkimuose papildė „Peugeot e-208“ jau pelnytų aukščiausio lygio apdovanojimų kolekciją. Tarp jų yra ir „Europos metų automobilio 2020“ titulas, kurį šis modelis pelnė kartu su vidaus degimo variklį turinčiu „Peugeot 208“.
Įvairiapusiai privalumai
„What Car?“ komisijos ekspertus sužavėjo „Peugeot“ sprendimas pasiūlyti didelį automobilio jėgainių pasirinkimą. Tai leidžia vartotojams neaukojant praktiškumo laisvai rinktis iš elektrinio naujojo e-208 arba 208 versijos su benzininiu ar dyzeliniu varikliu.
Britų žurnalistams įspūdį taip pat padarė akį traukianti „Peugeot e-208“ salono apdaila. Didžiausiu interjero pranašumu įvardintas naujos kartos trimatis „i-Cockpit“ prietaisų skydelis. Anot ekspertų, jis ne tik puikiai atrodo, bet ir yra aprūpintas naujausiomis technologijomis bei įtraukia būtinas saugumo sistemas.
Svarbiais modelio privalumais įvardinti ir gerai suderinta važiuoklė bei kasdienio naudojimo praktiškumą užtikrinantis realiomis sąlygomis įveikiamas didelis atstumas.
„What Car?“ redaktorius Steve’as Huntingfordas apibendrindamas pažymėjo, kad viską įvertinus „Peugeot e-208“ yra geriausias rinkoje nedidelis elektromobilis.
„Šis modelis nuvažiuoja didelį atstumą, pakaba užtikrina komfortą, interjeras atrodo klasiškai ir tuo pat metu traukia akį. Dėl patrauklios kainos ir gausios įrangos, tarp kurių – klimato kontrolė, belaidis išmaniųjų įrenginių įkrovimas ir multimedijos įranga su 10 colių ekranu, mums labiausiai patiko vidutinė komplektacija“, – komentavo jis.
Keičia požiūrį elektromobilius
Į naująjį „Peugeot e-208“ montuojamas 136 AG elektros variklis ir 50 kWh baterija, kuri vienu įkrovimu leidžia nuvažiuoti iki 334 kilometrų atstumą (pagal WLTP). Naudojantis 100 kW galios greitojo įkrovimo stotele bateriją iki 80 proc. galima pripildyti per 30 min.
„Peugeot e-208“ galimybės realiomis sąlygomis buvo išbandytos praėjusį pavasarį vykusiose elektromobilių lenktynėse. Vitoldo Miliaus ir Aido Bubino ekipažas su šiuo modeliu varžėsi iki 50 kWh talpos baterijų kategorijoje. Beveik visą 300 kilometrų distanciją jie įveikė važiuodami maksimaliu leistinu greičiu (50 km/val. mieste, 90 km/val. ir daugiau – magistralėse) ir nė karto nestojo įkrauti baterijos.
„What Car?“ pirmą kartą surengtas geriausių elektromobilių konkursas rodo, kaip keičiasi konservatyviais vartotojais laikomų britų įpročiai. Nepaisant sulėtėjusios ekonomikos, per pirmąjį 2020 metų pusmetį Jungtinės Karalystės pirkėjai įsigijo 159 proc. elektromobilių daugiau nei analogišku praėjusių metų laikotarpiu.
Specializuoto automobilių leidinio apklausos taip pat atskleidė, kad reaguodami į klimato pokyčius dar 26 proc. vairuotojų ketina persėsti į elektromobilius artimiausiu metu.
„Peugeot 208“ ir elektrinis modelis e-208 šiemet buvo įvertintas daugybės tarptautinių apdovanojimų. Jis gavo tarptautinį „Red Dot 2020“ dizaino apdovanojimą, revoliucinis automobilyje montuojamas „i-Cockpit® 3D“ gavo „Metų inovacijos 2020“ įvertinimą Lietuvoje, o Latvijoje 208 tik per plauką netapo „Metų automobiliu 2020“ – užėmė antrą vietą. Šių metų pradžioje 208 buvo įvertintas labiausiai prestižiniu apdovanojimu – tapo „Europos metų automobiliu 2020“.