„Peugeot“ elektromobilių gamą papildė keleivinis vienatūris „e-Rifter“
„Peugeot“ tęsia lengvųjų automobilių gamos elektrifikaciją ir pristato naująjį „e-Rifter“. Visus standartinio modelio privalumus perėmęs elektrinis furgonas pasižymi išskirtinai erdviu salonu, kurio praktiškumas ir nauji technologiniai sprendimai patenkins net ir pačių reikliausių vartotojų poreikius.
„Peugeot e-Rifter“ sukonstruotas ant skirtingų tipų jėgainėms pritaikytos naujosios EMP2 (angl. „Efficient Modular Platfrom“) platformos. Maksimalus 100 proc. elektrinio variklio pajėgumas siekia 100 kW, o didžiausias sukimo momentas – 260 Nm. Trauka be vibracijos, triukšmo ir CO2 emisijų gaunama vos paspaudus akceleratorių.
Aktyvavus maksimalios galios „Power“ režimą dinamiškas keleivinis elektromobilis nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 11,2 sek., o važiuodamas užmiestyje nuo 80 iki 120 km/val. pagreitėja per 8,9 sekundės. Maksimalus išvystomas greitis siekia 135 km/val.
Pažangūs įkrovimo sprendimai
Į abi versijas, su standartiniu arba ilgesniu kėbulais, montuojamos 18 sekcijų ličio jonų baterijos, kurių talpa siekia 50 kWh. Pagal komplektaciją ir vairavimo sąlygas energijos atsargų viena įkrova užtenka įveikti iki 280 kilometrų atstumą (pagal WLTP sertifikatą).
Su keleivių salono šildymu susietas baterijos aušinimas leidžia naudotis greitojo iki 100 kW galios įkrovimo stotelėmis. Šis sprendimas leido padidinti nuvažiuojamą atstumą ir pailginti efektyvios baterijos eksploatacijos laikotarpį.
Orientuojantis į skirtingus klientų poreikius ir įvairius infrastruktūros sprendimus, į „e-Rifter“ montuojamos dviejų tipų įkrovimo sistemos. Standartinėje įrangoje siūlomas 7,4 kW galios vienos fazės kroviklis, papildomai galima pasirinkti 11 kW galios trifazę įrangą.
50 kWh baterija pritaikyta įvairiam krovimui, kurio trukmė labai priklauso nuo įrangos. Naudojant didesnio laidumo 16 amperų elektros lizdą visiškai įkrauti trunka 15 valandų, o su 11 kW galios „Wall Box“ priedėliu ir trijų fazių integruota įranga šis laikas sutrumpėja tris kartus.
Greitojo įkrovimo stotelėse aušinamą „e-Rifter“ bateriją iki 80 proc. energijos atsargų galima pripildyti per 30 minučių.
Nebeliko pavarų perjungimo svirties
Peugeot e-Rifter“ keleivių komfortą šaltuoju sezonu užtikrina efektyvus 5 kW galios šildytuvas, šildomos sėdynės ir galimybė iš anksto nustatyti norimą salono temperatūrą.
Centrinėje konsolėje – pastebimos permainos. Įprastą pavarų perjungimo svirtį pakeitė „e-Toggle“ transmisijos valdymas mygtukais. Nuspaudus „B“ įjungiamas intensyvesnio stabdymo režimas, kuris suveikia vos atleidus akceleratoriaus pedalą ir ilgina nuvažiuojamą atstumą. Pradinis nustatymas – švelnus regeneracinis stabdymas – suteikia panašių pojūčių, kaip vairuojant automobilį su vidaus degimo varikliu.
Šalia minėtų mygtukų įrengta ir važiavimo režimų keitimo rankenėlė, suteikiantis tris pasirinkimus: sklandų ekonomišką važiavimą maksimaliu atstumu, kasdienei eksploatacijai skirtą normalų važiavimą arba maksimalios galios nustatymą vežant itin sunkius krovinius.
Į visas naujojo „e-Rifter“ versijas taip pat montuojamas elektrinis stovėjimo stabdis. Ši automatinė funkcija atlaisvino salono erdvę, kurią įprastai užimdavo papildoma svirtis.
Analoginis ir skaitmeninis prietaisų skydeliai
Patogiam elektromobilio valdymui patobulintas „Peugeot i-Cockpit“ prietaisų skydelis. Standartinėje įrangoje yra analoginė versija su svarbiausią informaciją vairuotojui pateikiančiomis skalėmis. Pagrindinėje rodomos momentinės energijos sąnaudos („Eco“ važiuojant ekonomiškai, „Power“ stipriau spaudžiant akceleratorių ir „Charge“ – įkrovimo metu).
Atskiros skalės pateikia salono temperatūros palaikymo (šildymo arba kondicionieriaus) energijos sąnaudas ir baterijos įkrovimo lygį. Spalvotas centrinis ekranas leidžia stebėti energijos srautus, įkrovimą, nuvažiuojamą atstumą ir svarbiausius automobilio parametrus.
„e-Rifter“ – pirmas vienatūris, į kurį montuojamas 100 proc. skaitmeninis prietaisų skydelis su 10 colių didelės raiškos ekranu. Informacija pateikiama pagal naujausius „Peugeot“ grafinio dizaino sprendimus, o nustatymai keičiami sukant ratuką ant „i-Cockpit“ vairo.
Išmaniųjų įrenginių informacija centriniame naujojo „Peugeot e-Rifter“ ekrane pateikiama naudojantis su „MirrorScreen“ funkcija suderinamomis „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ programėlėmis.
Veža ne tik keleivius, bet ir krovinius
„e-Rifter“ gavo visas naujausias „Peugeot“ vairavimo pagalbas ir multimedijos įrangą, įskaitant beraktį atidarymą ir užvedimą, pažangią penkių lygių sukibimo kontrolę, pajudėjimo įkalnėje pagalbą, įspėjimą apie nukrypimą nuo eismo juostos, automatinį avarinį stabdymą, kelio ženklų atpažinimą, priekabos stabilumo valdymą ir kitas sistemas.
Į abi versijas – tiek su 4,4 m ilgio standartiniu, tiek ir su 4,75 m pailgintu kėbulais – pasirinktinai gali būti montuojamos penkios arba septynios sėdimos vietos. Ilgesniame kėbule trečiosios eilės slankioja ant bėgelių, taip suteikiama daugiau erdvės keleiviams arba gaunamas didesnis bagažinės tūris.
Bendra „e-Rifter“ krovinių skyriaus erdvė siekia 775 litrus, matuojant po penkių sėdimų vietų standartinio kėbulo bagažinės uždangalu, ir net 4000 litrų, talpinant daiktus iki stogo, sulanksčius ilgosios versijos sėdynes. Unikalus šio segmento sprendimas – atidaromas bagažinės durų langas.
„Peugeot e-Rifter“ į Baltijos šalis atvyks 2021 m. vasarą.
„Peugeot“ elektromobilių gamą papildė keleivinis vienatūris „e-Rifter“
„Peugeot“ tęsia lengvųjų automobilių gamos elektrifikaciją ir pristato naująjį „e-Rifter“. Visus standartinio modelio privalumus perėmęs elektrinis furgonas pasižymi išskirtinai erdviu salonu, kurio praktiškumas ir nauji technologiniai sprendimai patenkins net ir pačių reikliausių vartotojų poreikius.
„Peugeot e-Rifter“ sukonstruotas ant skirtingų tipų jėgainėms pritaikytos naujosios EMP2 (angl. „Efficient Modular Platfrom“) platformos. Maksimalus 100 proc. elektrinio variklio pajėgumas siekia 100 kW, o didžiausias sukimo momentas – 260 Nm. Trauka be vibracijos, triukšmo ir CO2 emisijų gaunama vos paspaudus akceleratorių.
Aktyvavus maksimalios galios „Power“ režimą dinamiškas keleivinis elektromobilis nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 11,2 sek., o važiuodamas užmiestyje nuo 80 iki 120 km/val. pagreitėja per 8,9 sekundės. Maksimalus išvystomas greitis siekia 135 km/val.
Pažangūs įkrovimo sprendimai
Į abi versijas, su standartiniu arba ilgesniu kėbulais, montuojamos 18 sekcijų ličio jonų baterijos, kurių talpa siekia 50 kWh. Pagal komplektaciją ir vairavimo sąlygas energijos atsargų viena įkrova užtenka įveikti iki 280 kilometrų atstumą (pagal WLTP sertifikatą).
Su keleivių salono šildymu susietas baterijos aušinimas leidžia naudotis greitojo iki 100 kW galios įkrovimo stotelėmis. Šis sprendimas leido padidinti nuvažiuojamą atstumą ir pailginti efektyvios baterijos eksploatacijos laikotarpį.
Orientuojantis į skirtingus klientų poreikius ir įvairius infrastruktūros sprendimus, į „e-Rifter“ montuojamos dviejų tipų įkrovimo sistemos. Standartinėje įrangoje siūlomas 7,4 kW galios vienos fazės kroviklis, papildomai galima pasirinkti 11 kW galios trifazę įrangą.
50 kWh baterija pritaikyta įvairiam krovimui, kurio trukmė labai priklauso nuo įrangos. Naudojant didesnio laidumo 16 amperų elektros lizdą visiškai įkrauti trunka 15 valandų, o su 11 kW galios „Wall Box“ priedėliu ir trijų fazių integruota įranga šis laikas sutrumpėja tris kartus.
Greitojo įkrovimo stotelėse aušinamą „e-Rifter“ bateriją iki 80 proc. energijos atsargų galima pripildyti per 30 minučių.
Nebeliko pavarų perjungimo svirties
Peugeot e-Rifter“ keleivių komfortą šaltuoju sezonu užtikrina efektyvus 5 kW galios šildytuvas, šildomos sėdynės ir galimybė iš anksto nustatyti norimą salono temperatūrą.
Centrinėje konsolėje – pastebimos permainos. Įprastą pavarų perjungimo svirtį pakeitė „e-Toggle“ transmisijos valdymas mygtukais. Nuspaudus „B“ įjungiamas intensyvesnio stabdymo režimas, kuris suveikia vos atleidus akceleratoriaus pedalą ir ilgina nuvažiuojamą atstumą. Pradinis nustatymas – švelnus regeneracinis stabdymas – suteikia panašių pojūčių, kaip vairuojant automobilį su vidaus degimo varikliu.
Šalia minėtų mygtukų įrengta ir važiavimo režimų keitimo rankenėlė, suteikiantis tris pasirinkimus: sklandų ekonomišką važiavimą maksimaliu atstumu, kasdienei eksploatacijai skirtą normalų važiavimą arba maksimalios galios nustatymą vežant itin sunkius krovinius.
Į visas naujojo „e-Rifter“ versijas taip pat montuojamas elektrinis stovėjimo stabdis. Ši automatinė funkcija atlaisvino salono erdvę, kurią įprastai užimdavo papildoma svirtis.
Analoginis ir skaitmeninis prietaisų skydeliai
Patogiam elektromobilio valdymui patobulintas „Peugeot i-Cockpit“ prietaisų skydelis. Standartinėje įrangoje yra analoginė versija su svarbiausią informaciją vairuotojui pateikiančiomis skalėmis. Pagrindinėje rodomos momentinės energijos sąnaudos („Eco“ važiuojant ekonomiškai, „Power“ stipriau spaudžiant akceleratorių ir „Charge“ – įkrovimo metu).
Atskiros skalės pateikia salono temperatūros palaikymo (šildymo arba kondicionieriaus) energijos sąnaudas ir baterijos įkrovimo lygį. Spalvotas centrinis ekranas leidžia stebėti energijos srautus, įkrovimą, nuvažiuojamą atstumą ir svarbiausius automobilio parametrus.
„e-Rifter“ – pirmas vienatūris, į kurį montuojamas 100 proc. skaitmeninis prietaisų skydelis su 10 colių didelės raiškos ekranu. Informacija pateikiama pagal naujausius „Peugeot“ grafinio dizaino sprendimus, o nustatymai keičiami sukant ratuką ant „i-Cockpit“ vairo.
Išmaniųjų įrenginių informacija centriniame naujojo „Peugeot e-Rifter“ ekrane pateikiama naudojantis su „MirrorScreen“ funkcija suderinamomis „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ programėlėmis.
Veža ne tik keleivius, bet ir krovinius
„e-Rifter“ gavo visas naujausias „Peugeot“ vairavimo pagalbas ir multimedijos įrangą, įskaitant beraktį atidarymą ir užvedimą, pažangią penkių lygių sukibimo kontrolę, pajudėjimo įkalnėje pagalbą, įspėjimą apie nukrypimą nuo eismo juostos, automatinį avarinį stabdymą, kelio ženklų atpažinimą, priekabos stabilumo valdymą ir kitas sistemas.
Į abi versijas – tiek su 4,4 m ilgio standartiniu, tiek ir su 4,75 m pailgintu kėbulais – pasirinktinai gali būti montuojamos penkios arba septynios sėdimos vietos. Ilgesniame kėbule trečiosios eilės slankioja ant bėgelių, taip suteikiama daugiau erdvės keleiviams arba gaunamas didesnis bagažinės tūris.
Bendra „e-Rifter“ krovinių skyriaus erdvė siekia 775 litrus, matuojant po penkių sėdimų vietų standartinio kėbulo bagažinės uždangalu, ir net 4000 litrų, talpinant daiktus iki stogo, sulanksčius ilgosios versijos sėdynes. Unikalus šio segmento sprendimas – atidaromas bagažinės durų langas.
„Peugeot e-Rifter“ į Baltijos šalis atvyks 2021 m. vasarą.